Ingrid Christina

Direktlänk till inlägg 29 februari 2012

Buzzador

Av Ingrid - 29 februari 2012 21:10


Undras vad som finns i det paketet???                        



                                                                      Häftigt många paket och burk med kaffe som nu ska testas :-). Jag har redan druckit en kopp och det var inte illa alls. Det smakar fylligt och gott.  

Jag är ju en Buzzador och då blir man erbjuden att testa olika produkter gratis. Jag har inte anmält mig till så många tester. Men denna gången passade det perfekt. Ene sonen och jag dricker ganska mycket av den gyllene drycken.             


 
 
Maria

Maria

29 februari 2012 21:35

Hej Ingrid!
Jag är också Buzzador. Tur att jag inte blivit erbjuden att buzza kaffe eftersom jag inte dricker det.

http://jagblommar.blogspot.com

 
Anette

Anette

29 februari 2012 22:24

Kul att se dig igen! Blev lite orolig när du "försvann" ;-)! Vad kul att det går så bra för dina barn. Det var länge sedan jag var till Oslo men det är en jättefin stad, min syster bodde där tidigare. Ska absolut besöka de restauranger dina barn jobbar på nästa gång jag har vägarna förbi. Det låter som jättemysiga ställen.

Må så gott! Kram från Anette

http://www.eddans.blogspot.com

 
Anette

Anette

29 februari 2012 22:26

Vad trist förresten att du inte kan kommentera från den här bloggen. Undrar om det är någon inställning som jag kan ändra på?!

http://eddans.blogspot.com

 
hugan

hugan

29 februari 2012 22:45

Hej där! Vad skönt att hitta igen dig igen! Blir nyfiken och undrar vem som var jobbig med dej..? Skönt att du är igång igen! Blir alltid orolig när någon trogen bloggare plötsligt försvinner. Kanske inget att orda om här.
Härligt att få testa den goda (dyra) drycken :-)
Ha det nu så gott!
Kramar

http://hugalarssonsliv.blogspot.com

 
curlingmamman

curlingmamman

1 mars 2012 04:37

Perfekt, jag inväntar också paket från Buzzador :) kram

http://blogg.amelia.se/curlingmamman

 
Beppan

Beppan

1 mars 2012 08:13

Det lät ju intressant det där att vara buzzador... Jag gillar att testa nya saker. Kollade lite på deras hemsida - ingen ersättning för att man marknadsför diverse varor???

http://beppansallehanda.blogspot.com

 
jeanette sandelin

jeanette sandelin

1 mars 2012 13:00

åh, vad spännande och roligt.
får man fylla i ett testformulär efteråt???
jag har tackat ja till en deodorant än så länge så får vi se...
kram och sol från klarblå himmel :)

http://jeanettish.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingrid - 5 december 2013 02:37

  Alla mina 6 vackra härliga barn.   Nu var det evigheter sedan jag skrev något här. Det här året har verkligen varit händelserikt. Mycket har hänt och händer fortfarande.   Jag hoppar fram till april då jag och yngste sonen flyttade...

Av Ingrid - 17 september 2012 16:00

  Oslosonen och Belle, som föddes 6 augusti här på sjukhuset i Östersund. En riktig sötnos som är rena drömbebisen och mest bara äter och sover :-). De var kvar här ett tag efteråt och jag kunde ju då få träffa och gosa med henne några gånger. ...

Av Ingrid - 8 augusti 2012 15:45

  Här firar vi att sonen ska iväg till Skellefteå och universitetet där för utbildning och bli Datorgrafiker (klickbart). Först tackade han nej, med möjlighet att ändra sig.   Efter att vi inom familjen pratat förstånd med honom, så tog ...

Av Ingrid - 3 augusti 2012 18:30

  Två regnbågar samtidigt inger hopp och framtidstro :-).   I söndags tog Oslosonen med sambo med oss på matmarknad i Ås. Vädret var perfekt och så mycket gott att smaka och köpa där. Jag köpte med en drös tunnbrödskakor. De bakades sam...

Av Ingrid - 16 juli 2012 22:47


  Tjoho! Äntligen har jag haft en bra dag. Det är första dagen på flera veckor som värken hållt sig hyffsat borta. Tom. har jag kunnat sitta och det kan ingen ana vad skönt det är. En så vanlig sak som att sitta har jag inte kunnat gjort under ...

Presentation

6 barns mor. Vuxna utflugna barn, barnbarn + 1 tonåring som går sista året på gymnasiet. Irrar runt lite i tillvaron och söker plattan att stå på inför att både barnen och jag står på egna ben :-).

Länkar

Översättning

Senaste inläggen

Gästbok

Välkomna besök from 3/3-12

Bloggar jag följer

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards