Ingrid Christina

Direktlänk till inlägg 22 mars 2012

Ny hemsida. Härliga tekniken som underlättar livet

Av Ingrid - 22 mars 2012 00:44



Kan det bli enklare än så här att deklarera? Bankdosa, usb- kabel och bankkortet. Bara att logga sig in och kolla igenom allt och sen med sitt bankid underteckna det hela :-). Sen är det bara att luta sig tillbaks och invänta fetaste utbetalningen av skatten *S*. Närå, men nån krona blir det i alla fall som landar på kontot innan midsommar *tack tack*.

Jag gillar verkligen dagens teknik, som underlättar livet och man kan sköta så mycket via datorn. 


Från det ena till det andra. Kolla in min "nya" hemsida. Företaget har förnyat och fräschat upp sidorna idag och det blev så himlans snyggt och lättöverskådligt. Lättare att hitta där och med produkternas information bla. Bara att klicka sig in och kolla. Kolla här också på "stora" hemsidan. Fråga mig gärna om det är något du undrar över om detta. Klicka på blå texterna.

 
 
Tomtan

Tomtan

22 mars 2012 23:08

Kollar nån dag i helgen. HA en trevlig helg!

http://www.entomtastankarochfunderingar.blogspot.com

 
hugan

hugan

23 mars 2012 15:41

Javisst är det smidigt med den nya tekniken! Bara att hoppas att hjärnan får vara frisk och hänga med! Snön försvinner rasande fort, men jag är rädd att det blir ett ruggigt bakslag, som du säger april är en lurig månad.
Ha nu en skön helg!

http://hugalarssonsliv.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingrid - 5 december 2013 02:37

  Alla mina 6 vackra härliga barn.   Nu var det evigheter sedan jag skrev något här. Det här året har verkligen varit händelserikt. Mycket har hänt och händer fortfarande.   Jag hoppar fram till april då jag och yngste sonen flyttade...

Av Ingrid - 17 september 2012 16:00

  Oslosonen och Belle, som föddes 6 augusti här på sjukhuset i Östersund. En riktig sötnos som är rena drömbebisen och mest bara äter och sover :-). De var kvar här ett tag efteråt och jag kunde ju då få träffa och gosa med henne några gånger. ...

Av Ingrid - 8 augusti 2012 15:45

  Här firar vi att sonen ska iväg till Skellefteå och universitetet där för utbildning och bli Datorgrafiker (klickbart). Först tackade han nej, med möjlighet att ändra sig.   Efter att vi inom familjen pratat förstånd med honom, så tog ...

Av Ingrid - 3 augusti 2012 18:30

  Två regnbågar samtidigt inger hopp och framtidstro :-).   I söndags tog Oslosonen med sambo med oss på matmarknad i Ås. Vädret var perfekt och så mycket gott att smaka och köpa där. Jag köpte med en drös tunnbrödskakor. De bakades sam...

Av Ingrid - 16 juli 2012 22:47


  Tjoho! Äntligen har jag haft en bra dag. Det är första dagen på flera veckor som värken hållt sig hyffsat borta. Tom. har jag kunnat sitta och det kan ingen ana vad skönt det är. En så vanlig sak som att sitta har jag inte kunnat gjort under ...

Presentation

6 barns mor. Vuxna utflugna barn, barnbarn + 1 tonåring som går sista året på gymnasiet. Irrar runt lite i tillvaron och söker plattan att stå på inför att både barnen och jag står på egna ben :-).

Länkar

Översättning

Senaste inläggen

Gästbok

Välkomna besök from 3/3-12

Bloggar jag följer

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards